Bla bla blaaa!

Sitter hos mamma nu och ska käka pasta carbonara här, MUMS!

I natt var en fullständigt knäpp natt, kunde inte somna förän klockan halv 6 på morgonen så jag var hemma från skolan för då var jag som en zombie, försökte sova hela natten men det ville verkligen inte fungera men nu jävlar ska jag anstränga mig så att jag kommer till skolan imorgon. med natts sömn eller inte!
Kollade iaf på Twillight som gick på TV i natt och nu kan jag knappt vänta tills det är dags att fara på bio för att se new moon!
Btw! Jag har börjat träna på mitt Carmen program igen så nu får vi se om det kanske försvinner lite fläsk!

Nåja nu ska jag gå och se hur det går för matlagningen för jag är jätte hungrig!

Puss!



// Tess tess



Om jag och min mamma var Te-koppar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0