Werewolf Syndrome

Idag är en sån där då solen smittar av sig på all sin värme och man vill bara gå runt och krama närmaste träd... Fast det borde jag inte göra för då får man väl en ännu större "dumstämpel" än vad en mega blondin kan få. HAHAHA!!!!
Nåja idag blir det kanske måla-garage-terapi fast först ska jag väl försöka smälta min frukost och efter det ska man hitta nått som passar värme så man kan bli lite brun men ändå undgå dessa underbara vindar som hela dagarna ska komma från havet eller något annat håll... Buhuhu Jag som trodde att man kunde bli brun av att i skärgården.



Igår var jag ju som sagt på Vår rocken och det var en massa små knoddar som sprang runt + en massa bra band men jag måste erkänna att även om jag är all ätare inom musik så kan jag vara lite av en sur kriter fast utan en liten anntecknings bok och hängiga mungipor.
Hur som helst så lyssnade man och njöt av musik och gott sällskap men då Werewolf Syndrome kom upp på scen så satt jag bara där som någon slags valium överdoserad tönt och vickade på mina för stora skor och nickade på huvudet (mitt sätt att visa att jag tycker det är väldigt bra) detta kanske låter en aning överdrivet men ack vad fel man kan ha. 
Som vissa läsare känner till kanske så SUGER (ursäkta min franska) kameran på min telefon men jag chansade och tog några foton och jag blev faktiskt ganska nöjd med och så här blev resultatet : Trummisen syns tyvärr inte så mycket mer än med en arm men så här såg det ut från min synvinkel på bandet.


Werewolf Syndrom länken som ni kan hitta lite högre upp i detta inlägg går direkt till doms Myspace sida där ni både kan lyssna på doms musik och läsa om dom/ gig eller varför inte skriva till dom?
Min favorit låt är i alla fall Happy now
;)


Nåja nu måste jag kila innan jag sitter sönder bakdelen här vid denna förföriska dator.
Küss!



// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Tobbe Werewolf

Hehe, nice bild!! Kul att du gillade uppträdandet, trots alla våra tekniska problem med felande trumgrejer å sånt (har aldrig varit med om nåt liknande förut!). Hade du fler bilder också eller?

Vi lirar ju även på Kulturnatta den 23:e på Renmarkstorget å senare på natten på Nattrocken. De e bara å dra dit å kika å släpa med dig alla polare du kan få med dig! :)



//Tobbe

2009-05-10 @ 14:02:02
URL: http://www.myspace.com/werewolfsyndrome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0