En dag på stan (enligt Sebbe).

Nu har jag just fått i mig middagen som bestod av tacos med endast mamma som sällskap, det måste jag säga att det var JÄTTE skönt! Innan det hade jag så gott som nyss kommit hem från stan som jag varit på med Sebbe och ett tag med min lille bror David, vi köpte skor T-shirtar och strumpor + en hood till lille bror från STADIUM men det blev tyvärr inge handlande till mig själv denna dag förutom en sallad, Loka Jordgubb & Guava (sommarens favorit dricka) och en cola då vi satt på Barista. Efter ett tag kom Sebbes mamma så då handlades det åt honom också så då blev det en riktigt snygg hood från Carlings (ska försöka få en bild av den om jag hinner) + ett par skor från STADIUM.
Sen var det dags för hem resa och då blev det ju som sagt middag.
Men då vi lagade maten skulle lilla syster Carolina fara till en kompis men innan hon hann springa iväg så behövde hon berätta en sak som hade hänt då hon var med sin förskole klass på en 4H gård här i Umeå.

Carolina: Tessan vet du vad?
Jag: Nej vad är det?
Carolina: Då jag var med klassen på utflyckt idag så stod det en kossa där...
Jag: Jaha och sen då? (tittade på henne lite konsigt).
Carolina: Jaa och då började kossan att kissa och då kände jag mig jätte kissnödig också så jag kissade jag också!

Hahaha ååh vad jag fick skratta för det måste ha sett så gullit ut då Carro tittar på den kissande kossan och märker att hon är jätte kissnödig hon också så hon ställer sig bara själv där och kissar.
Nåja ett gott råd till alla föräldrar en eller annan som har kontakt med barn också: Ta ALLTID med er extra kläder om barnen ska på en 4H gård, man vet aldrig då kossan börjar kissa. (Ja Carolina hade med sig extra kläder).

Här kommer det iaf lite bilder från igår



Sebbes konstverk med en gammal tidning vi såg i grillplatsen (en SOLO för att vara exakt).



     
Kladdkakan blev rätt ful igår... Men den var jätte god!



Här är bilderna från idag!



När jag satt på bussen så åkte mina shorts upp... Pinsamt mycket.




Sebbe testade en hatt... Hihihi
(tokig min)




Jag testade också en hatt (även här en tokig min)



Men nu är det slut på skrivandet, Sebbe kom just hit och han sitter väl och väntar.., I mitt rum!

Puss & Kram!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0