Från: Dåligt Till: Bra

Idag känner jag mig lite deppig, egentligen så borde det inte vara nånting men självklart så kryper väl nån liten börda in och gnager på någon nerv, Men nu ska jag sluta vara surig och försöka skriva lite som kan vara intessant... Om man nu kan hitta något sådant... *smack* sluta vara grinig!!! 
Igår blev det en lite stressig dag, for in till stan och skulle börja fixa med ett ärende men det ville inte lösa sig så då fick mamma komma till stan man då var det försent att lösa det. *suck* 
Nåja sen kom vi hem och fixade oss en liten utväg ur problemet och sedan stack mammsen iväg för att hämta min stora lillasyster som nu ska vara här över helgen.
När mamma och lilla lillasyster stuckit iväg så springer jag och handlar och sedan fixar lite här hemma för bara en liten stund efteråt kommer Robin förbi så vi sitter och umgås ett bra tag tills det blir att fara på lite fler ärenden klockan 22,30. Men allt slutade bra och efter ett tag kom lilla Sebbe hit och gav oss sällskap i soffan medans vi kolla på nått Engelskt svar på COPS, ett lite lustigt program men sen efter ett tag då man varit igång hela med pärlplatte byggen, kittlings race, prat om allt och lite till och gapande på Java så såg alla ut att vara VÄLDIGT trötta så då avslutades kvällen ganska försiktigt och alla fick fara hem till sitt och sova. Ååh så skönt det var då man fick gå och lägga sig i sängen och inte behöva tänka mer på dagen!

Nu kommer det iaf lite bilder på saker som gör mig glad :)




När mamma bakat bullar.



När det äntligen börjar bli vår!



När Sebbe blir tokig på foton ;)



När världens sötaste Sanne gör världens Coolaste miner ^^

Sånt Gör Mig Glad!



// Tess tess ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0