Underbara, älskade, Vår natt!

Nu sitter jag hemma med bror, kusin och lilla Sebbe så det blir väl att ta ett glas rött innan man ska gå och sova... Om man nu går och sover? Moahahah!
Nåja nu kommer jag till buisness, Detta har hänt under dagen/kvällen: Jag sov till klockan 09,00 (fick sova ca 5 timmar) då Carolina kommer in och ska kolla på TV så då blir det barnprogram för fullt och så klart var jag ju inte i nån REM sömn då hon kom in så jag vaknade och var hur pigg som helst så det blev frukost ca 45min senare då hon fått kolla klart på idolen Hannah Montana.
Då jag senare känner mig lite trött under ett samtal med Pekka så kommer Sebbe och då är det ju bara att vakna ordentligt så man kan försöka i alla fall vara som en normal människa.
Då det blir middag springer Sebbe hem och vi tar och äter pasta och en vitlökig (väldigt ordagrann idag.. NOT) köttfärsås och självklart då jag ska hoppa in i duschen så kommer ju Sebbe då men det gick i alla fall ur vägen.
Då kvällen är framme kring 20,00 tiden så går vi till ungdoms gården och ska kolla på Vår Rocken, förutom att det är grymt skönt att bara vara med vänner/bekanta/okända så var det en massa bra band som spelade (detta tar jag upp mer imorgon då jag lagt ner foton på datorn) så man kände sig ganska tillfreds då man börjar masa sig hemåt för att ta sig ett glas... ehhe!
Hoppas iaf alla har/haft en lika bra kväll som jag känner att jag än så länge har haft men nu ska jag lämna datorn till sitt och vara lite social under denna trevliga/mysiga/halv kyliga Maj kväll.

Puss & Smek! (shit får man skriva så?)


// Tess tess ♥





Nattens ros går till: Trevligt sälskap, bra musik och ett gott rött vin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0