Tröötta!

Idag är det en lat dag.
Kom hem med Carolina för dryga en timma sen och nu ligger hon och hunden och sover alldeles utslagna på sängen, Jag är också ganska trött och det känns som om det kommer bli en ganska seg dag med allt som har familje livet till. Snart ska jag börja göra middag som består utav korv och makaroner för så lat känner jag mig verkligen idag, tack och lov gillar Carolina det så det gör inte så mycket.


Här ligger Carolina och Java utslagna
(Java är den svarta stora fläcken)


Orkar inte lägga upp några mer bilder nu för jag har inte hunnit knäppa några fler idag men det kanske blir så att jag känner mig pigg på foton sen så då blir det nog.
Men nu ska jag gå och göra middag till min älskade lilla familj som ligger och sover för stunden.

Puss & Kram!




// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0