Tråk dag!

Idag är jag hemma, det var lite mycket under kvällen och natten så jag fick inte så bra sömn men får se hur dagen går i alla fall, snart ska jag gå och göra några ärenden men sen ska jag nog bara ta det lugnt och försöka varva ner så mycket som möjligt.
Igår var jag med Sebbe och umgicks, vi gjorde väl inte så mycket men som vanligt var det väldigt trevligt, annars så var det en väldigt lat dag igår och jag känner väl inte för att ha en så mycket stressigare dag idag men det får man väl se om det blir så eller inte.
Nu ska jag i alla fall hitta några bättre kläder än mjukis kläder och sen blir det att gå ut i solen.

Puss & Kram!


// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0