Svar På Kommentar

Fick en kommentar som jag tror jag vet vem det är av men tänkte att det är lika bra att jag svarar det på det här sättet för jag vet inte hur jag ska svara personligt på det ändå!

Jonna: Du passade bättre i blont hår.;P
Är du tsm med den där Sebbe? Och på vilken skola går du? Skit skoj att läsa din blogg.
Puss

Svar av mig:
Tack
jag tycker också att jag passar bättre i blont hår och som ordspråket går "Blondiner har roligare" Så tycker jag verkligen att det är så.
Sebbe är bara en väldigt god vän och det är väl lika bra att besvara den frågan redan nu för det är inte första gången den har kommit upp... Idag, hihi.
Skolan Jag går på nu heter Lilja skolan och ligger i Vännäs som är en grann komun till Umeå där jag bor, där läser jag bil-lackering och hoppas på att kuna bli bra på motivl-ackering.
Tack så JÄTTE mycket att du gillar min Blogg!


 

       



 

Bild 1: Jag på skolan (lånad mössa).
Bild 2: Sebbe påväg till skolan.
Bild 3: En motivlackerad huv.



Jag blir jätte glad då jag får kommentarer om att folk gillar min blogg för då vet man att det inte bara är jag som tycker det är kul med den för det är facktiskt lite av anledningen till att jag började skriva. Ja det att det är så himmla skönt att skriva av sig som i en dagbok. Sen är det ju bara ett stort + att människor kan få läsa ens blogg och på det viset kanske få lite erfarenhet utan att behöva begå misstagen själv. Nu menar jag inte att jag skriver om mina misstag för dom brukar jag oftast babbla av mig med min mamma om men det är alltid kul att veta vad andra människor har för Hobby's, matvanor, favorit plagg eller andra vardags grejjer som man gör dagligen eller mindre dagligen, så det jag menar är att min favorit hobby är att LÄSA och SKRIVA blogg!
Men nu ska jag springa iväg och plocka lite i köket för Sebbe kommer strax förbi :)


Puss Puss Puss!



// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

OK. Så du är singel? Och jag tänkte att kläder är väll fan alla intresserade av, så kan du inte börja skriva om det?? Dagens outfit osv.

Pussar

2009-05-25 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0