Seg Söndag.

Det är med lite förundran över mig själv som jag faktiskt skriver just nu, har inte orkat göra någonting idag och jag vill fortsätta ligga i sängen eller soffan med Java och bara ta det lugnt ända tills det är dags att sova.
Igår var jag på min mosters 40-års fest, himla trevligt men man var extremt trött då man kommer hem klockan 07,45 på morgonen så det var bara att stänga dom stora melerade och försöka sova så länge som möjligt.... Som tyvärr höll i hela 3 timmar! Det är ta mig *** otroligt att jag överlevt dagen med bara 3 timmars sömn och med tanke på att man inte tagit det så lugnt som man hoppats på under helgen så är det ju ännu mer förbryllande. Jag som älskar att sova ska inte behöva straffas på det viset, men det gjorde väl alla andra då jag bara har varit trött, tyst och hungrig under dagens lopp, jag har gått runt med en chips påse och ett cola glas hela dagen i hopp om att KANSKE känna mig lite mer pigg men det är väl klart att det inte känns så. *suck*
Men nu ska jag gå och halv dvala med en bok i sängen tills det blir dags att sova för imorgon ska jag ha gjort klart min svets kurs.... I alla fall enligt mig.... Hoppas jag!

Puss & Kram




// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0