Latmasken!

Jaa nu har jag ju inte skrivit på några dagar men nu har jag tagit mig en liten stund framför data så jag kan skriva några rader. Igår skulle det bli bråk men det hände inget speciellt så det blev TV kväll efter ett tag av väntanden och sedan en liten besvikelse för många (kan jag tro).
Just nu sitter jag och lyssnar på Beauty & The Beast låten som Celine Dion sjunger, Jag är verkligen helt såld för henne och hennes musik och hennes otroliga röst! Enligt mitt tycke iaf :)
Idag blir det vår rock och sen blir det väl att ta sig nått glas, Annars får man väl se vad som händer.
Vad ska ni göra denna Lördag kväll?
Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer!

Puss & Kram!


// Tess tess ♥



Nu är våren äntligen här
:)
(bild från: google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0