James Bond & Alannah Myles

Idag hade vi visst en ledig dag men det tackar man ju inte nej till. Igår blev det som sagt James Bond filmer med Sebbe + lite chips och godis. Idag blev det att vakna upp, hämta Carolina från förskolan och sen när vi kommit hem kom Issa förbi på en snabb visit, alltid roligt då hon kommer förbi så man får prata lite girl talk. Senare idag har jag ingen aning om vad som händer men det blir väl att ringa några samtal och sen är den frågan besvarad. Men nu ska jag kolla varför det står udda tal på grann husen även om det inte finns några hus som kan ha dom jämna talen! Hihi


Här kommer lite bilder från Alannah Myles Konserten!






Blev jätte sur då vi stod där och vänta på att hon skulle komma fram för då hör man från längst fram då folk ropar Elenah! Men herre gud finns det ingen skamm i kroppen då man står på en konsert och ropar fel namn!
Blev riktigt sur på det!


Sådär nu har jag stoppat in dom senaste bilderna som jag knäppt för jag har varit jätte lat med att knäppa bilder men det är inte så konstigt då jag verkligen har den sämsta kameran ever på min telefon...


Puss & Kram!



// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du passade bättre i blont hår.;P

Är du tsm med den där Sebbe? Och på vilken skola går du? Skit skoj att läsa din blogg.

Puss

2009-05-25 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0