Herre gud vilken tid!!!

Usch, finns det något värre än att vakna en timma innan väckarklockan ska ringa?
Jo det är väl självklart att det finns det men i vissa fall (som nu) så finns det inte det, Jag försöker verkligen att sova så mkt som möjligt på nätterna men jag vaknar alltid just innan det är natt eller mitt i natten (i detta fall otroligt tidigt på morgonen).
Idag blir det skola men före ska jag försöka hinna med ett kort Carmen pass och ta en kopp kaffe så jag kan lura mig själv att jag är pigg och glad hela dagen.
 Det är en rätt lustig grejj med kaffe, många dricker det (allt för mycket) men utav det flesta jag har pratat med så är det inte så många som känner sig extra pigg utav det.
Känner du dig pigg av kaffe?
Nu har det ju så gott som slutats dricka kaffe av ungdomar iallafall vad jag har hört "grönt te är mycket nyttigar" brukar många säga men inte tycker jag alltid att te gör mig så mycket piggare och det är väl det som är själva grejen med kaffe... Eller?
Nåja nu ska jag väl sluta fundera på sådana saker och göra mig i ordning för mitt lilla tränings pass innan det blir dags för en snabb dusch och sedan stressa till skolan efter att man fått upp Carolina ur sängen.
SMHI hade rätt om det dåliga vädret, får se om dom har det om dagens lopp också men det regnade iallafall i natt. Håller tummarna för att det kommer vara någolunda bra väder iallafall för nu är jag less på att det  bara ska vara molnigt och tråkigt hela dagarna.

Puss På Er!



// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0