God Natt :)

Har inte orkat skriva på ett tag pga lite personliga problem och sedan har man inte haft något spec att skriva om men nu ska jag försöka att hinna och orka med lite grann även om det är en hel del nu som man ska hinna med.
Förutom möten och en massa prov på skolan så har jag ju även men roliga flytt att planera in och det verkar som om det bara vill gå åt he***te med det men jag får ta och fortsätta att vara en optimist med det och hoppas på att allt faller på plats så fort som möjligt.
Idag var man på skolan och betade av en massa fordons kunskaps prov som verkade gå hyffsat bra med tanke på min trevliga frånvaro *skakar på huvudet*, efter det så var det lunch och när man ska få en tallrik så ska vi trycka en 4 siffrig kod och sedan trycka vårat högra pekfinger på nån scaner eller liknande. Iaf det ville inte funka oh då en klass kamrat hade fått två så tänkte jag att jag tar hennes men istället så blev det en massa bråk med gubben bakom disken så jag nöjde mig med ett äpple. När vi ätit så for vi till busstationen och väntade på bussen och sedan så halv sov jag och Sanne oss hem till Umeå innan det var dags att hoppa på våra egna bussar hem. Bläää för bussar säger jag verkligen!!!
Nåja det gick iaf bra men då jag kom hem så var jag grisigt tröt så jag gick och sova ett tag pga att jag varit vaken hela natten tidigare, hujja jag som trodde att min insomnia liknande sak skulle försvinna men icke sa nicke och där satt jag iaf.
Men nu ska jag väl förhoppningsvis få sova lite för nu ligger både Java och Carro och halv snarkar i sängen ^^ hihi
Jaa just det!! Jag har ju glömt att säga (tror jag) att jag nu är blond också :) hihi Jippi!

Puss & Kram!



// Tess tess








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0