Försenad!

Nu har jag just kollat andra bussar som jag kan ta till skolan och jag blir tokig på att ska behöva stressa om ca 2min! Igår somnade jag så fint som vid dryga 3 tiden så det var ju inte konstigt att jag försov mig lite... Men jag stänger av alarmet i sömnen så jag har ingen chans att vakna igen!
För tillfället spelar jag lite Coheed & Cambria och försöker vakna till liv, ska ta någon mysig Danzig låt så kanske jag mår ännu bättre! Musik är den bästa väckarklocka man någonsin kan ha, och jag har förtillfället en förkärlek för lite punk rock stuk ^^ Ramones är något som spelas dagligen men jag just nu sitter jag och biter på naglarna för att komma till pappa för där har gubben samlings skivan sen gud vet när och den är KUNG!
Måste ändå erkänna att jag är en extrem all ätare inom musik, bara det är värt att lyssna på så kan jag nog ge en liten stund till det, Myspace är ett perfekt bevis på det, där får man lyssna på nya/opublicerade band hela dagarna.
Men nu ska jag klä på mig, det blir vita strumpbyxor och.... ? Duno!
Kommer med bilder då jag är hemma sen ikväll!



// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0