Få se nu...

... Vad som kommer att hända idag för än så länge har jag bara tagit det lugnt, ätit och pratat med Pekka.
Ringde Issa för ett tag sen så hon kommer hit på nått tag, måste börja hitta mamma för hon har inte varit hemma på ett tag. hahah nee jag är inte lika mammig som jag låter men jag har ingen aning om var hon är och om jag ska sticka så måste hon ta över vaktandet av tuggmonstret som ligger i sängen för tillfället :P haha
Men nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva förutom att jag kanske far in till stan senare idag, och det är ju något som jag typ aldrig gör förutom då jag åker hem och från skolan ( buss byten) så det är ju väldigt roligt.. NOT!
Nåja hoppas alla får ha en riktigt bra 1 Maj dag :)


Puss & Kram!!



// Tess tess




Här försöker Java öppna en öl flaska :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0