En ganska trist dag... Än så länge!

Jag är sjuk.... Jag vet inte varför, inte ens hur men jag känner mig som en sur strumpa och vill bara ligga kvar i sängen som jag nästan svettat sönder. Snart ska jag även hämta Carolina men hon har cykel på förskolan så då är det lugnt för hon har blivit ganska duktig på att cykla nu på senaste tiden, Förutom att fin motoriken inte kommit dit så ser det jätte bra ut men när hon ska vända på cykeln så lyfter hon för hon har inte förstått riktigt än att det bara är att vrida på styret men det kommer väl det också snart. Igår var Sebbe här, vi satt och snacka, Jag blev utklassad i GH och sen efter en massa gnäll av Carolina så for Sebbe hem och sen var det dags för mini att sova. Tack och lov gick sövandet ganska fort så man beövde inte ligga i sängen hela kvällen men jag sov ganska dåligt under natten så det hade väl varit bra om jag börjat med sovandet redan då.
Just nu sitter jag bara i mitt favorit linne framför datan och väntar på att klockan ska bli fyra för då är Carolinas "Tisdagskul" över så då behöver hon inte bli så arg för att man hämtat henne. Hihi hon vill aldrig hem för det är ju mycket roligare att rita på skolgården med alla kompisar än att vara hemma. Det är ju grymt bra att hon vill vara ute och leka men ibland hoppas man på att hon kan ha en dag då hon bara tar det lugnt, för min och mammas skull menar jag!
Kommer med lite bilder senare men nu ska jag dra på mig nå kläder!

Puss & Kram!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0