Dåligt väder...

... Säger dom på smhi att det ska vara i morgon men jag får hoppas på att dom har iaf lite fel om det.
Satt nyss och åt middag med min mamma och lilla syster och snart blir det väl dags att kolla på barn-program eller nått sånt med Carolina innan hon ska gå och sova.
Har blivit helt fäst i filmen JUNO och har kollat den nu två nätter i rad!
Usch det var länge sen man såg en film som var så bra faktiskt, var väldigt skepptisk om den med tanke på att både jag och många andra jag pratat med tyckte eller anade att den var väldigt bra men kors i taket där var den hela filmen, klockren med en massa skämt och en väldigt söt historia. Dom kunde inte heller hitta någon bättre Juno än Ellen Page.

Här kommer det iaf några bilder på anorlunda skor ;)

















Vad tyckte ni om dom här, konst eller fult? Kanske tom värt att ha på sig?!
Puss & Kram På Er!




// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0