Bond.... James Bond.

Igår börjades ett 007 maraton med Sebbe, vi hann kolla på: Dr No, Whit love from Russia och dryga halva Goldfinger som vi ska kolla klart idag. Hade riktigt roligt då vi kollade och kritiserade alla "specialeffekter" som kom lite här och var. Men bra var dom i alla fall och fortsättningen anar jag ju bara att det blir bättre så det blir kul att kolla på.
Har haft en ganska jobbig vecka med min sömn men nu verkar det bli lite bättre så får hoppas på att det håller i sig till skolan slutar så jag inte behöver vara hemma nå mer, man känner sig typ handikappad då man måste sitta hemma och inte göra någonting.
Idag har det än så länge varit en lugn dag, började förmiddagen med att sola lite på Sebbes altan och efter det kom jag hem och åt innan det blev en liten siesta som slutade för ca en timma sedan.
Ska snart ringa och kolla vad som händer idag men det blir nog Bond igen för det var riktigt kul :)
Puss & Kram!



 

// Tess tess ♥


My name is Bond.... James Bond.
(bild från: google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0