Berserk!

Berserk är min nya drog... Om man nu får säga så! Det är en anime serie som handlar om en kille/pojke/man vid namn Gaths (om det nu är så man stavar det) och är väl som en lite mörkare Robin Hood serie enligt mitt tycke i alla fall. Serien är likadant eller väldigt likt ritat som Silverfang om nån kollade på det som små, stora eller när som helst, ni vet det handlade om en psyko björn... Inte? hihi
I alla fall så tycker jag att serien är suverän! och Theme sången till serien är inte mindre än Forces som är gjord av Susumu Hirasawa. här är en länk från Youtube.com på låten, videon har ingenting med serien att göra men det är låten jag vill höra.... Även om jag inte förstår mer än ETT ord utav hela texten, kan ni gissa vad det är? ;)

Efter att Sebbe kom hit så for vi till gården, där spelade vi ett parti biljard och sen for vi och kollade klart James Bond Diamant feber (den sista 007 filmen med Sean Connery).
Sen kom G med (vet inte om jag får skriva namn) och kolla på TV med oss, han hade just gjort en liten piraya på armen som var jätte gullig! hihi undrar hur en piraya kan vara söt? Nåja jag ska nog försöka sova nu för i helgen blir det party party hela tiden med tanke på att det både är yran och det är bara ca 46 timmar kvar tills jag är 18 år!

Puss & Kram!



// Tess tess ♥



Berserk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0