Äntligen hemma!

Men inte så länge till, ska strax byta om och ringa Sebbis så vi får vår lilla kvälls dejt, haha.
Igår hade jag faktiskt riktigt kul, festade med goda vänner och bekanta, även vissa okända ansikten dök ju dock också upp men är man bara positiv så är nog det mesta bra.
När jag fått i mig lite frukost på morgonen så var det bara dags att dra igen för då skulla lilla syster Victoria åka hem till sin pappa så då fixa vi med DVD och allt och sen bar det iväg, Ååh vad skönt det är då man tagit sig tid att stoppa dit dom där skärmarna så det bara är enkelt att dra igång en film åt tjejerna då man åker i bilen för annars blir dom så otroligt uttråkade (detta har säkert många varit med om) och man blir tokig på dom när dom skriker och bråkar och då den ständiga frågan kommer: När är vi framme? Äntligen fick vi sitta i bilen i sju timmar sammanlagt utan att bli galen på barnen, vad lugn och harmonsik man känner sig då man kommer hem då, inte pulsen i 280 och ansiktet liknar mer en tomat än ett ansikte för man har fått vända sig om och ryta åt dom små halva vägen.
Socker rus ska man ju inte heller prata om då man åker bil med ungar får då målar man fan på väggen men det kan jag vara glad att säga att det klarade vi oss utan det också för då dom satt med en av dom få gemensamma favorit filmerna så glömde dom bort att dom hade en godis påse mellan sig... Hihi då hann man själv ta sig en och annan karamell!
Ska lägga upp lite bilder från igår och annat imorgon men nu måste jag rusa iväg!

Puss & Kram!



// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0