18 år idag!

Idag fyller jag 18år och det är även morsdag!
Så grattis till mig och alla andra mammor där ute ^^
Firade min fördelsedag nu 00,00 på Söndagen och jag vill säga att det var en väldigt bra födelsedag jag fick ha, folk kramade och grattade och det blev till och med lite sång men till slut skrek vi mest ut bumbi-björnarna, väldigt trevligt måste jag säga. Nu sitter jag hemma efter att jag kommit hem för max en timma sedan så jag är mega trött just nu, har just fått i mig lite "frukost" som bestod av sallad och en liten bit pizza så det ska jag nog klara mig på tills jag vaknar om någon timma, kommer inte orka med dagen om jag inte får någon timmas vila för nu har jag varit vaken i nästan ett dygn utan att ta det lugnt och med tanke på att jag var trött då jag vaknade på Lördag morgonen s kan jag vara rätt så stolt av mig ^^ men nu ska jag sluta svamla vid datan och gå och lägga mig, just nu är min BH min värst fiende. Ni vet att om man varit med något för mycket så måste man få en paus... Exakt den feelingen har jag om min kära tutt-hållare just nu hihi!

Puss & Kram På Er!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0