090507

God morgon!

Idag är det Onsdagen den 7de Maj och det är nu 24 dagar kvar tills min 18års dag! Jippi!
Men idag är det skola och sen får vi se om det fortsätts med flytten efter som jag äntligen tog mig i kragen och började igår då kära lilla Sebbe kom och hjälpte mig med den bökiga lilla sängen.
Annars så var gårdagen bra och jag gjorde väl inte så mycket mer än att strosa runt i skolan och hämta det mesta papper som jag behöver för att komma ifatt i dom flesta ämnen.
Idag är det som sagt skola och vi ska ha gympa men det orkar jag inte med så det blir väl att blinka med sina små puppy eyes och säga att man glömde kläderna... Eller nått!
Nåja nu hinner jag inte skriva så mycket mer men jag uppdaterar väl sen då jag kommer hem!

Puss På Er Alla Sötnosar!


// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0