Söndag kväll.

Idag har det varit en trött dag.
Vid 16,00 tiden for jag till Sebbe och då fixade vi lite med några grejjer till hans skoter, sen skulle han äta middag men efter det så åt vi Jordgubbar och glass ^^
Efter fix&trix hos Sebbe så kom jag hem och fick i mig själv lite middag och efter det fixade jag lite med tvätt och så annars har jag bara latat mig och inte kännt mig sugen på nått förutom att sova!
Nåja idag kan jag iaf räkna ner till skolavslutningen på två fingrar och det känns väldigt bra, trodde inte att jag skulle orka med ett helt år men det verkar olyckligtvis att det blir lite mer skola än vad jag trodde... Bam bam baam!!!
Alldeles nyss satt jag i ett en timmes telefon maraton med Jenny och babblade om det mesta som babblas kan, sen har jag väl mest funderat över varför så många skriver blogg? licksom jag har ju ingen tanke på att det skulle vara en massa som hoppas på att bli "kändisar" för det men det finns ju så vanliga orsaker till varför man vill öppna sig anonymt eller öppet för andra människor.
Men med tanke på Sveriges befolkningsantal så är det nog inte JÄTTE många människor som bloggar, känner inte så värst många killar som bloggar men då man väl hittar dom så lyckas dom alltid bli lite utav en favorit i repris som man gärna går och checkar då och då.. På senaste tiden/ veckan så har jag varit jätte lat med skrivandet men det har bara varit en hel del messy stuff som man har fått tänka igenom men det verkar inte bli bättre så jag får väl göra det bra! Hoppas bara alla andra är med på den visan, Annars så får jag väl gå och gömma mig igen... HAHAHA näääe!


Här kommer lite bilder från blomarangemanget som jag fick av Sebbe på min födelsedag 31/5.
 Jag knäppte bilderna idag och även om det är snitt blommor så är dom jätte fräscha!








Blommor som håller länge blir man alltid gladast av enligt mitt tycke iaf.


Puss & Kram!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0