*090607*

Det är Söndag och jag har klivit upp före klockan 8 på morgonen!
Förutom det så är det även exakt en vecka sen som jag fyllde 18år och veckan har väl haft sina A och O men allt som allt så mår jag ganska bra efter tänkande, funderande och agerande. Anledningen till att jag inte har skrivit är lite väl personliga och det är en sak som är bäst att vara väldigt tyst om ett litet tag iaf.
I Tisdags så var jag med min klass och karossarna och åt på MIA's och kollade på Änglar & Demoner. Maten var inte det bästa man kan tänka sig men filmen var riktigt bra och då man har en lite nördig religion och historie hobby som mig så ÄLSKAR man den, hehe.
Igår vaknade jag och sen drog jag till Sebbis för hans mamma fyllde år (GRATTIS!) så jag kom med blommor och efter att vi gått förbi till kyrkan och hittade bröllops bubblor så kom lilla G (don't know if i can use the name) så vi kolla på TV ett tag och sen så började vi fara hem till var och en men ca en timma senare bar det av till stan. Var med Sanne och Tessa så jag och Sanne åkte "virvel vinden" 2 ggr och sen satt vi på MAX och babbla tills min buss kom.
Då jag kommit hem kom Sebbe förbi och en kort stund efter det så for vi och grilla med lite folk. Ganska kul, tokigt och förvånande men vad kan man säga då man kallas för bonde när man bor vid skärgården.... Ungar?! har ni läst på alls?
Nåja nu ska jag gå och äta nått och sedan blir det duscha, får se vad som görs av Söndagen den 7 Juni.

Vad ska ni göra?



 


Min lillebror hade middag med sin klass. nästa år blir han gymnasie elev!




Sebbe med hans mammas födelsedags blommor!


Puss & Kram!





// Tess tess ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0