Tråkig morgon.

Godmorgon
Idag var det en väldigt tråkig dag att vakna upp till.
En av mina katter har varit lite dålig ett tag men han började bli på bättrings vägen nu i helgen... Trodde vi.
I morse så skulle jag gå in i badrummet och där låg han, jag trodde att han sov men när jag skulle peta till honom så gav det inga tecken så jag kände lite på honom... Han var redan lite stel så jag förstod ju så klart att han måstebha gått bort under natten...
Idag blir det iaf en liten begravning till honom.





Här håller Nadja i Max Sommaren 08.
Vila i frid min lilla kisse katt.
Hoppas du har det bra i katt himlen
Max
Född: 071028
Död: 090622


Kommentarer
Postat av: Linda

ååh :/

2009-06-22 @ 10:18:47
URL: http://aidanpaa.blogg.se/
Postat av: nadja

R.I.P. miin söööta korv masimus

2009-07-02 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0