Söndag

Idag är jag lat.
Jag och mamma hade tänkt fara och kolla på nya transformers idag men när vi skulle boka biljetter så var det så mkt (bra) platser som var tagna så vi väntar med det tills imorgon istället.
Igår var jag ju som sagt ut, först satt vi på Teg med mamma, moster, hennes kille och Kicki och Thomas.
Efter en tid kom det lite mer folk och det var drinkar och cider som rullade på ganska bra, det ända som inte var bra var att jag aldrig kände av något ordentligt...
Vid klockan 12 ungefär så for vi till Sjöbris, en av båtarna i staden och satte oss för att ta någon cider innan det blev att röra vidare på sig, det blev även några shotar jäger då vi satt där och jag vet inte om jag ska ånga att jag tog dom eller inte men jag hade iaf väldigt kul ända tills jag blev så galet trött ag had hade kunnat sova mot en lycktstolpe.. Om jag nu hade kunnat hitta någon sådan, hihi.
Nu ska jag nog ringa runt lite och se vad som händer men det blir nog en väldigt lugn Söndag iaf.
Vad ska ni göra idag?


Blondering in progress yesterday.

Puss & Kram!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0