Snabbis!

Hejsan!

Nu sitter jag på Mama's jobb och tråkar vid en dator medans jag väntar på ett litet samtal.
Midsommar var rätt mysig även om det inte blev så mycket som jag gjorde, Jag och Issa började med att färga hennes hår och efter det så var hon bort bjuden på middag med sin familj... Där började problemen!
Vi försov oss till klockan 22,30! kvällen var ju 100% förstörd men vitänkte att vi inte fick ge oss.
Det fanns en natt också!
Nåja hela historian slutade iaf ut med att jag gick hem klockan ca 05,30 från en bekanst altan där vi hade suttit ett gäng och snackat, svamlat och argumenterat om det mesta mellan himmel och jord.
Jag hoppas ni hade en super skön midsommar iaf!



Hihi, någon bild från datorn här på mammas jobb.

Puss & Kram!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0