Skynda!

Nu har jag äntligen börat komma in i lägenheten ordentligt och så fort jag fått dit mitt underbara bar bord så kan jag börja leva där inne. Nej inte BAR det är mer bar/mat bord om man säger så.
Idag blir det tvätta kläder med mamma och och sola.
Angelica ligger kvar i sängen men jag har mina aningar om att hon satt vid datorn ett bra tag efter att jag gick och lade mig, hon brukar ha den dåliga vanan.
Men nu ska jag dra på mig min socker söta (rutiga)  klänning och sätta mig på gården med ett glas citron vatten och lite vattenmelon och jordgubbar innan all morgon sol försvinner.
Jag brände mig på ryggen igår.. Men det håller redan på at försvinna efter att jag köpte (och använde) en after sun.
Lägger upp lite bilder och sånt sen för nu vill jag bara skynda mig ut!

Puss på er!



// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0