Skolavslutning!

YES!
Idag är det sista dagen i plugget innan ett önskat sommarlovbörjar!
Igår var vi lackare och karossa klassen och grillade hamburgare, måste säga att hela dagen blev en kattastrof för förutom att Sanne var/är sjuk och kände sig mycket sämre ute i skogen så fanns det bara ett bord med bänkar på stället! Herre gud vad tänker lärarna med egentligen? Hur skulle vi rymmas allihopa (dryga 20pers) på den bänken då alla ska äta? Så jag blev väldigt besviken på att det var så dåligt planerat men det går inte att göra så mycket åt det nu det är redan gjort och nu har jag verkligen fått gnälla klart om det.
Det blev inge kläd köp igår men efter lite skrik och sura miner så lugnade ner mig med tanke på att jag kan fara idag men efter att jag vaknade för ca 2 timmar sedan ( av mig själv) så hittade jag lite andra kläder som nog kan vara passande + att dom passar till mina favorit pumps ^^
Vita shorts och en topp från Newyorker blev det iaf, Får hoppas att jag inte ska behöva gå i någon lera idag bara men det har ju varit ganska fint väder den senaste dagen så jag får hoppas på att det är tort borta vid skolan också.
Vi ska inte träffas för avslutningen förän klockan 12,30 men jag sov så oroligt så det var bara att kliva upp före f*n för jag hatar att bara ligga i sängen då man är pigg. Nåja det är inte så farligt och jag ska sätta mig med en bok på en liten stund så då vilar jag väl upp mig en del innan det blir att springa runt och vara glad.
Mamma ska in till stan med Carolina och hennes kompis idag för det är tivoli ännu i stan så jag tänkte väl träffa på dom då jag har slutat, det är väl en liten del till varför jag har shorts för då kanske jag kan åka nån karusell med dom eller om jag får med mig Sanne igen ^^
Nåja nu ska jag gå och sätta mig med en kopp grönt te och min lilla bok för klokan 9 ska jag fara och handla lite nödproviant och sedan blir det att sminka sig och locka håret innan det blir att fara till skolan för sista gången.



Här kommer lite minnen från skolåret 2008/2009!


Sanne Team mössa

Elenah Team mössa

Grabbar i klassen 

Sanne och Mange i vår solen

Anonym hår toffs ^^

Elsas skor

Världens sötaste Sanne!

Varseguda!
XOXOXO




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0