Nyss hem kommen!

Jag och Carolina har just varit på stan och handlat hennes skolavslutnings kläder som hon ska ha på sig imorgon.
Förutom en klänning så köpte vi spets leggings som kommer från Kappahl och ett halsband från Ur & penn.
Efter lite handlande så gick vi till frasses, där blev det en barnmeny och en kyckling meny som vi tog till middag, så det var väldigt mysig och lugn dag på stan förutom att överallt där vi var som vile Carolina ha havla affären... Oj oj det är nog en riktig liten shopoholic i den lilla tösen.
Det kommer bilder på kläderna imorgon för då ska vi även locka lill sessans hår och så kanske hon får lite smink till och med. Tycker det är tråkigt att bara för att barnen vill ha på sig smink och om man sätter på dom lite läppstift eller så så har man laggt dom i den lilla flickflickiga mappen som är i färgen rosa men det kanske har blivit så automatsikt men jag tycker det är ganska gullit att hon älskar att titta på då jag eller mamma sminkar oss + att hon gillar att leka med sitt leksaks gevär!

Svar på Kommentar:
Madeleine:
Chocolate är bra men det är bäst att man har något ätbart i närheten när man ser den :P

Tess tess (jag): Tycker också att filmen Chocolate är jätte bra och det är verkligen som du säger att man måste ha något att äta då man kollar på filmen! Helst en Anton Berghs 70% Choklad chili. Mums!

Tack så mycket Madeleine för kommentaren!


Men nu ska jag vänta på Sebbe och sedan får jag se vad som händer idag!

Puss & Kram!
XOXO



// Tess tess ♥

Bild från igår i parken.
Skorna är från Ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0