Nattblogg

Tjo!
Nu sitter jag i mys kläder (stor T-shirt) och väntar på sömntåget som nog snart kommer hit.
Jag och Issa + våra mammor var och kolla på den nya Transformers filmen idag och det var riktigt bra faktsiskt, innan det for jag och mamma och käka kina mat och jag blev ganska grinig av att se att jag var den ända person som åt med pinnar!... Förutom lilla mamma som försökte för glatta livet innan hon bestämde sig för att hon var för hungrig för det. Efter bion kolla jag i mobilen och hittade ett glatt väntat SMS så det gjorde kvällen ännu bättre då vi avsluta den på en av kajens båtar då jag drack cider och dom andra kaffe.. Kände mig lite ensam då men vad gör det om man är ledig? När vi kommit hem så lade jag och mamma oss i soff sängen och glodde på TV ända tills för ca 10min sen då jag började mitt internet besök med att kolla min mejl och sedan slå igång lite musik.
Idag blev det Chris Decay - hold tight (radio edit) fast den har jag hunnit spela i några dagar ändå, enligt mitt tycke så är den en riktigt bra sommar låt!
Nej men nu ska jag gå och försöka sova för imorgon är det förhoppninsvis sol!

Hade gött!



Bumblebee - Världens sötaste robot!

// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Christel

Jag ääälskar tranformers!

2009-06-30 @ 15:25:03
URL: http://camn.blogg.se/
Postat av: Christel

Jag ääälskar tranformers!

2009-06-30 @ 15:25:56
URL: http://camn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0