Måndag: vanliga, tråkiga, Måndag.

Idag är det Måndag, vanliga tråkiga Måndag. Om det inte var så att jag hade sommarlov så hade jag väl tyckt ännu värre om Måndag men jag tar det ganska lugnt för tillfället.
Igår satt jag hos Robin och glodde på TV tills jag blev jätte hungrig och bara ville fara hem, sen senare så började jag och kolla på långfilmen som gick på TV4, Childen of men heter den och visst den var väl gaanska bra men jag blev skit sur för slutet för jag trodde att dom kunde ha gjort det så mkt bättre. Nåja det är bara min synvinkel på filmen.
Idag blir det väl att lägga sig i solen som vanligt och sen senare ska jag förhoppningsvis fara och kolla på nya transformers på BIO med min MAMMA!
Nej nu puss på jag ska kila iväg och göra något roligt av min vanliga, tråkiga Måndag.



En nära vän då solen varit framme för mkt.
// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Nå nu Tess tycker jag att de va länge sen vi träffade och om inte du har planer på att komma upp så får jag ta och planera att komma ner! :D

2009-06-29 @ 19:22:52
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0