Lata dagen.

Idag har jag bara tagit det lugnt, jag var så himla trött i morse då mamma och Carolina skulle på hennes avslutning så jag blev hemma för jag orkade inte stressa dit bara för att se ut som en zombie. Nåja det gjorde inte så mycket för efter det så for dom och fika och sen så for Carro till en kompis.
Vid 11,00 tiden så for jag och handlade med mamma, köpte findus micro mat för jag orkade verkligen inte med något annat. Jag och mamma försökte sjunga singstar men det gick inte heller så bra för jag har ännu lite ont i halsen utav min förkyldning så jag gick och sova efter två låtar utav sjungande. Tack och lov behöver jag iaf inte ha dåligt samvete för att jag sover mitt på dagen eller någon annan stund som man bör vara vaken för nu är det äntligen sommarlov och jag tänker försöka vila ut så mycket som möjligt.
Men nu sitter Carolina och hennes kompis som ska sova över och bakar en jordgubbs tårta så jag ska försöka få en bild på den innan alla börjar smaska i sig den!
Kommer med bilder sen senare!

Puss & Kram



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0