Kan INTE Sova...

Detta su*er verkligen. Jag är inte ett dugg trött och klockan är knappt morgon!
Fast jag får väl skylla mig själv, om jag inte hade sovit typ hela dagen igår så hade jag förmodligen sovit just nu men det gör jag ju inte... Suck!
Idag ska jag försöka hitta på nått kul, har ingen aning om var, när, hur eller med vem men om jag inte gör något riktigt roligt snart så kommer jag vara deprimerad i ett årtusende... eller några dagar iaf.
Vad ska ni göra i helgen?
Sommar lovet har ju börjat så man har ju tid för allt möjligt nu!
Nåja nu ska jag gå och läsa Makida.


(bild från: google)




// Tess tess  ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför kommer du inte till stan? blir utgång imån skulle va kul om du kom med :)

2009-06-12 @ 08:28:58
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0