Jordgubbstårta gjord av barnen!

Jordgubbs tårtan smakade super gott!

Min tårt bit.

Dom små bagerskorna själva.

Och nu ska jag bara sätta mig och lata mig ett tag.
Kollade alldeles nyss runt lite på internet och såg att idag är det dagen som...

Gene Wilder fyller 76år!
Grattis till denna makalöse skådespelare som bland annat har varit med i den första versionen av
Kalle och Chokladfabriken.

Måste även erkänna att jag fått ett smått beroende av 80talet just nu och låten som spelas var är
Footloose - Kevin Loggins
Underbart bra låt från en grymt bra film med samma namn, huvud rollen har ingen mindre än Kevin Bacon som man även kan se i den första Hollow man filmen!
Men nu ska jag försöka komma på nått vettigt att göra, tyvärr är det så tråkigt väder så man kan inte göra något ute men man kan nog alltid hitta på något. Kanske fortsätta läsa på boken jag började med igår
Makida som är skriven av författaren Bengt Nilsson.




// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0