Idag är det en klagoblogg.

Rise and Shine!

Det är iaf vad jag försöker inbilla mig själv då jag ska ringa till en utav alla kommunens anställda här i Umeå.
Ringde nu klockan 11,00  men då visades det att hon sitter i möte tills klockan 13,00 så det är väl bara att vänta tills dess innan det blir något samtal. Får hoppas att jag får tag i henne då iaf.
Har hunnit stoppa i både mig och hunden mat så vi kommer väl vara nöjd för ett tag men annars är jag bara väldigt trött och känner för att ta en timmas "power nap" innan det blir dags att förmodligen sitta i någon telefon växel igen. suck! Måste det verkligen vara så att så fort man fyller 18 (blir vuxen) så måste man sitta i telefon köer hela dagen bara för att få sin vilja hörd? Idag är det inte ens min vilja hörd... Det är hon som har bett mig att ringa.
Som om min Tisdag inte kunde bli så mkt värre så är det mulet och solen kommer förmodligen inte att kika fram på hela dagen...

Suck, pust & stön!



// Tess tess ♥


Gammal bild. nuets min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0