Grattis Deppan!

Igår hade jag skolavslutning och att fara dit och säga hej då var en ganska lugn historia, efter det så for vi in till stan och då for jag och Sanne och käka på Qeen's.
Då vi var mätta och nöjda så satte vi oss i solen i parken och bara latade oss medans vi knäppte lite sommar kort på skor, rosor och lite allt möjligt man kan hitta i en park då man slutat skolan för en hel sommars roligheter!
När vi suttit och halv solat ett tag så hade mamma kommit in till stan så jag mötte henne och sen fick jag springa med grejjs till bilen innan vi träffades på Tivolit, där åkte vi "virvel vinden" och åt socker vadd, Sannes lilla syster hade vunnit en JÄTTE stor Marabou choklad kaka så Sanne var lite smått avis men hon fick / får nog smaka iaf.
Efter stan så kom jag bara hem och så gott som somnade för jag var helt slut efter spring och tjo hela dagen på stan så det blev en tidig morgon idag igen men den har iaf varit lugn och jag har nyss gått med Carolina till förskolan.

Här kommer lite bilder på gårdagens park besök!



Så fint väder hade vi!

Sanne knäppte också foton.

En riktigt fin dag måste jag säga!


Idag fyller Johnny Depp 46år!
Grattis till denna man som varit med en bra tid både inom film och musik!


Bilden kommer från filmen "Chocolate"
(hittad på google.se)


Puss & Kram!



// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Chocolate är bra men det är bäst att man har något ätbart i närheten när man ser den :P

2009-06-10 @ 11:23:59
URL: http://maddebuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0