Gårdagens handling.

Igår var jag och mamma och handla inför idag (midsommarafton) så vi skulle fara och köpa "Game time" till min lillebror som spelar WOW, då kunde jag inte låta bli att smita in på "DinSko" som hade SUPER REA!
Egentligen skulle jag inte handla något speciellt till mig själv men då jag hitta dom svart/vita små snyggingarna så kunde jag inte låta bli, har även letat efter liknande men inte varit riktigt förtjust i tidigare par.


Förutom att jag tycker dom är super fina så är dom även GRYMT bekväma!

Handlade även lite annat smått och gott:
   
Bild 1: Mood Ultra blond, Nr 7 SOLO & Svenska Jordgubbar.
Bild 2: LOREAL "Nutribronze".
Bild 3: Örhängen som jag fick av min UNDERBARA bonus mormor.

Har helt glömt bort att säga OCKSÅ! att jag har köpt en jätte gullig börs från Tradera:

Baby rosa + Hello Kitty! Kan det bli bättre? ;)

Nåja nu räcker det väl för mig, ska snart hoppa i duschen och sen blir det väl att göra lite frukost, Känner för något matigt men man får väl se vad man orkar äta efter duschen.
Till skildnad från alla andra (som jag har fått höra) så blir jag trött av att stå i duschen och alla säger ju att det ska vara uppiggande... Aj aj jag blev ju som jag vart och kommer alltid att vara ;)




Puss Puss!!!



// Tess tess

Kommentarer
Postat av: Linda

snygga skor :)

2009-06-19 @ 12:41:55
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0