Fräknar!

Var ute i en vik idag och sola med mamma, mammas kompis och hennes två döttrar.
Låg mest i en solstol i vattnet och njöt av värmen och vindarna förutom då jag och Angelica tog oss en liten tur på stenarna kring vattnet... Det gjorde ont i fötterna något extremt!!!
Nåja väl tillbaka hemma så tog vi och fikade lite grann och sen tog vi en lat stund framför TVn bara för att låta våra stackars hudar lugna ner sig eftersom jag lyckades bränna mig på ryggen igår.
Nu ser det väldigt bra ut efter min lilla after sun men det gör ännu sådär irriterande ont... *suck*
Ja jag ska lägga upp lite bilder senare men nu måste jag hoppa in i duschen och tvätta av mig all sol olja!

Puss & Kram!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0