Festival, Film, Fest.

Finaly har jag fått ett nytt tangentbord!
Eller snarare så har jag fått låna det av Issa så det är ju inte MITT om man säger så.
I fredags så var jag på Täftefestivalen... Jag vet inte om man stavar stället med E eller Ä så jag gissade bara lite vilt.
Det var iaf ganska kul förutom då jag tappade bort min telefon i ungefär 2timmar men tillslut så hittade jag den under DJ bordet i ett tält där dom spelade reggae musik ^^
Sen på Lördag blev det att sitta barn vakt men så fort mamma kommit hem så for jag iväg och festade lite.
Förutom ett krossat glas så var detväldigt kul med snack, groggar och kurragömma! haha
Idag blev det bara en slapp dag för det blev en väldigt sen morgon igår/idag om man säger så.
Kollade även på den nya filmen Despereaux som handlar om en modigt liten mus med väldigt stora öron


Vilken liten sötnos!


Kollade även på filmen Twilight som alla har sagt ska vara så bra.
Min kritik på den filmen blev:
Okej filmen var väldigt bra och jag kommer verkligen kolla på nästa film som kommer.
MEN: Jag är ett riktigt vampyr fan och har kolla det flesta filmerna i den changern så jag blev
verkligen besviken då den var en sådan highschool drama som jag verkligen inte hade hoppats på.

Puss & Kram!



// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0