DÖD!?...

Det kom som en smärre chock...
Jag låg och halv sov efter middagen i ca 20min och då jag tittar upp så ser jag en av mina bästa vänner sitta med gråten i halsen och säger till mig att en nära vän till henne just har hittats död... DÖD!?
Jag sitter nog just i denna stund och funderar på om jag faktiskt förstått det än... Även om jag bara träffade denna stjärna några få gånger så verkade han alltid vara så full av liv, glädje och gemensamhet.
Min älskade lilla skydsling har just farit för att mötas upp med andra av den omkomnes vänner och även om jag inte vill lämna henne i denna stund så var det nog bäst att hon får smälta det här den första stunden (timmarna) med dom som också höll personen nära.
Jag vill inte lämna namn men så här mkt kan jag berätta:
Att vara med om någon som bara försvinner på detta vis så vet man aldrig vart man ska ta vägen.
Jag vet att min älskade, ÄLSKADE vän vet att hon alltid kan komma hit och bli tröstad, trösta, skratta och bara prata. Hon är allt för mig och om denna person var viktig för henne så är den personen viktig för mig med....

När världen saknar så finns bara tankarna kvar.
Då vänner saknar finns bara kärleken kvar.
Du är saknad, älskad och aldrig glömd.







// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

OJ ;O

2009-06-17 @ 20:08:21
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0