Cry Baby

Det blev pizza till lunch, igår åt vi det till middag och flickorna orkade nästan ingenting så jag fick offra mig med att äta upp det, herre gud vad det måste vara onyttigt med micro värmd pizza (kan inte äta kall mat) men det spelar ingen roll för man lever ändå en gång och det är väl ändå gjort för att levas ;) haha vilken liten vilding jag är som vågar stoppa i mig sådanna saker! Nåja nog pratat om det. Inatt kollade jag på en gammal chick flick från 80-talet ^^

Cry Baby Med Johnny Depp i Huvudrollen!


(bild från google)


Jag har blivit helt galen i 80-tals filmer just nu och jag kollar på typ varenda som jag kan få tag på, hittills har jag hunnit kolla på:
Teen Witch
Flasch Dance
Girls just wanna have fun
Cry Baby
Dirty Dancing
 & Pretty in Pink
Tycker själv att jag hunnit med ganska många men inte nog många.... Enligt mig ;)
Men nu kom Issa!

Puss & Kram!
XOXO




 // Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

ja då tycker jag att du ska hoppa in i bussen nu !!!!! :D

2009-06-12 @ 14:00:03
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0