090627

Just nu sitter jag bara och latar mig innan det börjar blir dags att fixa sig för grillande och sedan festande bland alla fina bilar, funderar på att fixa det första redan nu så jag hinner lata mig lite innan det blir dags att fara för då kommer jag inte vara på topp för att springa runt och smörja in mig i någon lotion eller färga håret i sista sekunden... *suck* kan jag aldrig få planera saker lite bättre än ingenting alls?..
Vaknade för max 20min sen och under den tiden ar jag både hunnit gnälla på min bror och vakna till lite, nu behövs det bara nått kallt att dricka och sen är jag nog ganska nöjd för morgonen.

Puss & Kram


// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0