Vis festivalen.

Nu har jag fått sova lite och maten är alldeles strax färdig så jag passar på att skriva både då jag har och ger mig tid att skriva en bit. Igår så var vi på Vis festivalen, ganska blött, ganska kallt, ganska tokigt men väldigt roligt måste jag säga, pga det dåliga vädret (moln) så ville jag inte ha med mig kameran i fall att den hade gått sönder för då hade jag blivit ap-galen! Så det blir inge sådant roligt om jag inte lägger upp nån taskig bild från telefonen... Bläää!
Egentligen så ska jag vara i duschen just nu innan käket är färdigt men det får vänta 5min till för jag är alldeles för lat just nu och jag måste gå och hämta mig en handuk... Det är VÄÄLDIGT jobbigt just idag då man kom hem klockan 11,00 ungefär, jag var verkligen helt slut då jag kom hem för att fika och lägga mig med tanke på att jag sov väldigt dåligt redan igår natt så kändes det inte som det mest givande läge då man klockan 09,10 sitter på en passbåt mellan en bra bit från hemifrån och den tokiga ön som man nyss lämnat, nåja slutet gott, allting gott men som man har förstått så var det inte så för så många... Alls.

Puss på er!!!


// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0