Bara sovit.

Blääää! Jag är så less på att vara trött hela tiden.
Idag har jag bara sovit och då jag inte sovit så har jag ätit eller kollat på TV så jag har verkligen inte gjort något idag... Imorgon ska jag försöka få in mitt köksbord till lägenheten innan jag får krupp på att inte kunna få använda mitt egna och jag ska även ringa pappa idag så han får komma med dom sista grejjerna till mitt lilla hem.
Nu har jag finally någonting att se fram emot under sommaren! Det blir en Norrköpings resa i år igen och jag är så glad att jag får komma bort och bara njuta av den mysiga staden! Och nu är det ju ännu bättre då jag har tillåtelse att dricka så då behöver man inte bara sitta och titta på, hihi.
Men nu ska jag gå och vara trevlig med folket som kom... Och kalla mig för en liten hund :P

Puss!


// Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0