Torsdagen den andra Juli.

Idag har jag tagit det lugnt.. Som vanligt.
Då jag vaknade så låg mamma och hennes kompis och solade på gården så jag gjorde dom sälskap tills mammas kompis for in och då det var dags att göra middagen som står i ugnen just nu.

Igår: Var jag med Issa och sen for jag förbi på Pipes med Robin som fick vara min lilla chaför.
Vid halv ett blev det att fara hem så jag och Issa gick ut för att möta lite bekanta + min bror.
Sen blev det bara en massa svammel och vem orkar med det så jag gick hem och sova fast det var ju lika bra för jag vill inte vara uppe för sent varige dag.

Snart blir det middag och sen kommer kanske Issa förbi så får se vad som händer, är sugen på att göra något ROLIGT för en gångs skull för nu för tiden verkar allting bara rasa samman då man planerar eller ens försöker.
Nåja nu ska jag duka.


Puss & Kram!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0