Skin skin som den sol du är!

Japp!
Idag har solen äntligen kommit fram och jag har väntat hela veckan på att få se om dom hade rätt på TV4 prognosen sen i Onsdags, det hade dom och jag är super glad! Strax ska jag hoppa i dushen en sväng och sedan blir det insmörjning för att kanske få komma ut i solen innan det slutar skina som mest. Får se vad som händer idag men jag har väll något på lut så det blir nog en trevlig Fredag hur som helst. Idag kommer Amanda hem och det har varit sjukt tråkigt utan fåra små babbel stunder men nu äntligen kommer dom tillbaka från stugan sin så livet är på topp ;) Igår tog jag en sväng med mamma och hunden igen och då mötte jag upp små grabbarna som jag var med ett tag och sen orkade jag inte stå ute och påverka förkylningen nå mer så jag gick hem och åt ris med currysås och kollade Rush Hour med mammi tills det var dags att sova och för en gång skull så vaknade jag inte på en så absurd tid som vanligt! Det är väl solen som gjort mig så positiv.
LInda! om du vill ha bullar så får du komma hit och äta dom! :D
Saknar er!  xoxo


// Tess tess

Kommentarer
Postat av: Linda

då får jag komma då ;D

2009-07-17 @ 14:02:33
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0