Sjuk...

Det är aldrig roligt att vara sjuk och inte heller då man konstant är trött.
Idag vaknade jag och mådde jätte bra men nu under kvällen har det bara blivit värre och jag känner inte för att göra nått även om jag har så djuriskt tråkigt så jag vill bara kräkas galla över tillvaron.
Jag lever på host medecin, vitaminer och värktabletter för att försöka dämpa alla förkylnings symptom men dom värkar bara ca 30min efter att jag tagit dom så det hjälper inte så speciellt mycket.
Jag ska nog bara hyra en film idag och dricka te medans jag ligger ihopkrupen i soffan med ett täcke upp till näsan och sedan sova så mycket jag kan för jag har möte imorgon klockan 10,30 men det kommer jag nog klara av bara jag tar hand om mig ordentligt idag för dom tidigare dagarna har jag inte precis varit försiktig då jag varit ute och gått och även om solen legat på lite på dagen så är det inte särskilt varmt på kvällarna/nätterna.
Nåja nu ska jag sluta beklaga mig och kolla vad det finns för bra filmer :)


Puss tut goo!



// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0