Shtickor ;)

Imorse steg jag upp i ganska vettig tid även om det var väldigt tidigt för att vara sommar lov (08,40) vi packade ihop oss lite och sedan for jag till stan för att handla lite. Det blev två små klänningar från Kappahl till systrarna, Från gina köpte jag en riktigt söt liten klänning + en turkos bas T-shirt. Före det var jag in på Åhlens och köpte lite onödigheter men ändå nödvändigt.
När jag kom hem var flickorna som saliga men ca 5min efter det så fick jag pilla ut stickor från en av tjejernas fingrar då dom varit i en kanske inte allt för barnvänlig lekpark och sedan efter ett tappert försök med att vara vaken så somnade jag tills för en timma sedan... Oj oj nu kommer jag vara vaken hela natten.. IGEN!!!
När ska jag någonsin lära mig?
+ Att jag lyckades sova mig igenom ett samtal som jag väntat på sen i morse... *suck*


Gina Tricot Klänningen

Men nu ska jag gå och vara med mina småsystrar och hinna fara och handla innan dom stänger!
Puss På Er!!!




// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0