Shit palla asså!... Jo

Igår så for jag och Amanda till bushen... Det var väl ganska trevligt men med all rök från elden, blåst från vattnet och att vara tvungen att pissa i skogen slog om det där positiva rätt fort så även om det var kul med allt folk så ville jag bara hem... Eller snarare bort från stranden. Jag är absolut inte en natur människa men ibland kan jag få mina ryck och fara och plocka bär eller bara vara ute och gå (något som inte händer ofta). Men annars... BIG NO!
När vi var påväg hem så skulle jag ha följt med till Kim med Amanda men jag orkade inte, det hade varit för mycket svammel undr kvällen för att jag ens skulle orka sitta där och bara snacka skit och kolla på film, Jag är verkligen en lat människa.

Nu sitter jag iaf här och äter lite ristjosan med allt möjligt in geggat i alla möjliga såser (det lät lite fel) och känner mig allmänt rast lös har funderat på att fara och träna... Som vanligt eller att kolla på film och nu tänker jag banne mig ta tjuren vid hornen och gå till det där gymmet!!!

Puss på er & See you later!
// Tess tess ♥




Solen är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Poonie ♥

Frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ

någon fråga! ^^



Puss.

2009-07-29 @ 12:24:18
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0